Посилання на сайт для середовища гра Codecombat
Код класу
Посилання на середовище для програмування Python – онлайн:
- Електронний підручник
- Blockly
- Онлайн блоки
- https://www.onlinegdb.com/online_python_compiler
- https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/
- Онлайн середовище програмування
- Онлайн
Онлайн - підручник 5 клас
Навчальні веб-сторінки
- https://sites.google.com/site/pythonukr/
- http://pythonguide.rozh2sch.org.ua/#_%D0%B2%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF
- https://pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/
- https://sites.google.com/comp-sc.if.ua/python-easy/%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0
- Черепаха
- Python блог
- Для початківців
Урок 18. Практична робота № 3 Побудова інформаційних моделей
- Відео-інструкція пр №3
- Вправи
- Домашнє завдання п. 2.2 ст. 76
- ТЕСТИ
Урок №19(26.01.2021) Мова програмування. Середовище програмування. (параграф 4.1)
Урок 19. Поняття змінної та її значення
- Теоретичний матеріал
- Вправи
- Домашнє завдання п. 4.1 ст. 120-132
- Відео Задача 1 ст. 125, 127-128
- Відео Пітон
Урок 20. Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних
- Вправи
- Домашнє завдання п. 4.1 ст.
- Завдання 2 ст. 130-131
Урок 21. Практична робота № 6 Складання лінійних проектів з величинами
- Домашнє завдання п. 4.1 ст. 133
Урок 22. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження
- Вправи
- Домашнє завдання п. 4.3 ст. 142-153
Урок 23. Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних.
- Відеоо завдання 1
- відео завдання2
- Домашнє завдання п. 4.3 ст. 133
Урок 24. Практична робота 7 Створення проектів з розгалуженням
- Домашнє завдання п. 4.3 ст. 153
Урок 25. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення
- Завдання
- Домашнє завдання п. 4.4 ст. 154-166
- Задача 1 ст.154-156
Урок 26. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних
Урок 27. Практична робота 8. Проекти із циклами з лічильником з використанням величин
- Відео практична робота №8
- Домашнє завдання п. 4.4 ст. 166-167
Урок 28. Система координат у проектах створення зображень
- Малюнки
- Малюнки 6 клас
- Домашнє завдання п. 4.2 ст. 133-141
Урок 29. Практична робота № 9. Проекти із циклами з передумовою з використанням величин
- Практична робота № 9
- Домашнє завдання п. 4.4 ст. 16
Урок 30. Створення ігрового проекту
Урок 31-33. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
Урок 34. Презентація та оцінювання проектів
Урок 35. Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік