програма Blender https://www.blender.org/download/
Урок 8. Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації
Урок 9. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
Урок 10. Додавання тривимірних примітивів Урок 11. Операції з 3-D об’єктами Урок 12 (09.10) Екструдування форми об’єкта
Урок 13 (16.10) Вершини, ребра, грані. Графічні текстури
Урок 14 (21.10) Текстові об’єкти та їх редагування
Урок 15 (04.11) Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу
Урок 16 (06.11) Рендеринг тривимірної сцени
Урок 17 (06.11). Поняття про 3D-друк
Компетентнісні задачі
Урок 8. Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації
Урок 9. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
Урок 10. Додавання тривимірних примітивів Урок 11. Операції з 3-D об’єктами Урок 12 (09.10) Екструдування форми об’єкта
- Відео-урок
- Презентація
- Домашнє завдання.
1. Опрацювати опорний конспект.
2. Виконати завдання
3. Надішліть даний архів на перевірку вчителю.
Урок 13 (16.10) Вершини, ребра, грані. Графічні текстури
- Відео-урок 1
- Відео-урок 2
- Відео-урок 3
- Презентація
- Домашнє завдання.
1. Опрацювати опорний конспект.
2. Виконати завдання
3. Надішліть даний архів на перевірку вчителю.
Урок 14 (21.10) Текстові об’єкти та їх редагування
- Відео-урок
- Презентація
- Домашнє завдання.
1. Опрацювати опорний конспект.
2. Виконати завдання
3. Надішліть даний архів на перевірку вчителю.
Урок 15 (04.11) Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу
- Відео-урок
- Презентація
- Домашнє завдання.
1. Опрацювати опорний конспект.
2. Виконати завдання мавпочка падає і розбивається
3. Надішліть даний архів на перевірку вчителю.
Урок 16 (06.11) Рендеринг тривимірної сцени
- Відео-урок
- Презентація
- Домашнє завдання.
1. Опрацювати опорний конспект.
2. Виконати завдання створити слона
3. Надішліть даний архів на перевірку вчителю.
Урок 17 (06.11). Поняття про 3D-друк
Компетентнісні задачі