Скачати
Посилання на сайт для середовища гра Codecombat
Python блог

Для початківців

Посилання на середовище для програмування Python – онлайн:

  1. Електронний підручник
  2. Blockly
  3. Онлайн блоки
  4. https://www.onlinegdb.com/online_python_compiler 
  5. https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ 
  6. Онлайн середовище програмування
  7. Онлайн

Посібник 8 клас

Урок 33.  Поняття програми та мови програмування. Мова Python. Інсталяція та ознайомлення з середовищем розробки Урок 34.  Змінні. Прості типи даних  Python. Дії з типами даних  
Урок 35.  Лінійні програми. Введення та виведення даних. Перша програма в  Python Урок 36.  Урок-практикум. Прості лінійні програми Урок 37.  Практична робота №9.  Прості лінійні програми.
Урок 38.  Робота з цілими та дійсними числами в  Python. Дії з текстом.

Урок 39.  Підключення додаткових модулів. Модуль math.


Урок 40.  Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу.


Урок 41.  Практична робота №10.  Складання та виконання лінійних алгоритмів для опрацювання величин. Урок 42.  Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в  Python Урок 43.  Урок-практикум. Розгалуження. Розв’язання задач Урок 44.  Практична робота №11. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням Урок 45.  Цикли мовою Python. Цикл while Урок 46.  Урок-практикум.  Цикл while Урок 47.  Цикли мовою Python. Цикл for Урок 48.  Урок-практикум.   Цикл for
Урок 49.  Практична робота №12. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням для опрацювання величин.


Урок 50.  Інтерфейс користувача на мові  Python. Створення вікон та налаштування їх властивостей
Урок 51.  Події та обробники подій. Вікно повідомлення.
Урок 52.  Практична робота №13. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
Урок 53.  Створення кнопок та налаштування їх властивостей Урок 54.  Написи та їх властивості.
Урок 55.  Текстове поле, його функції та властивості.
Урок 56.  Практична робота №14. Створення програм з кнопками та написами.
Урок 57.  Перемикачі та прапорці.
Урок 58.  Практична робота №14.  Створення програм з текстовими полями, написати, кнопками, перемикачами та прапорцями.
Урок 59. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

Урок 60. Відображення рисунків із зовнішніх файлів.
Урок 61. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування
Урок 62. Практична робота 15. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних.  
Урок 59. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

Урок 63. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок. Розв’язування компетентнісних задач.


Урок. Розв’язування компетентнісних задач.


 Урок.Захист проекту. 


 Урок .Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.


Урок. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.