18:30
Що там у Всесвіті, які загадки таїть Галактика?

«Людина в космосі!» Це була перемога. Людство в ті дні жило тільки цією подією. Чимало хлопчаків мріяли стати космонавтами. У космосі побувало багато відчайдушних, сміливих людей. Ми, українці, пишаємося своїми земляками, що літали в космічний простір.

Освоєння космосу - найбільша мрія людства, здійснена в 60-х роках минулого століття. З давніх часів фантазували люди про польоти на Місяць і планети сонячної системи. Минали століття роздумів про Галактику, що нас оточує. Без телескопів та будь-якої техніки, ще не знаючи законів руху, лише опираючись на візуальні спостереження зірок і планет, піонери науки про Всесвіт закладали основи світогляду про космос.

Людина, яка дедалі глибше проникала в таємниці Всесвіту, нарешті прийшла до висновку, що політ у космос можливий.
І, одного разу зробивши крок у зоряний океан, люди пішли далі добувати нові знання, розкривати нові таємниці, необхідні майбутнім поколінням, потрібні планеті, всьому людству.
На мою думку, кожне відкриття - це лише початок, перший крок. Чим далі, тим більш підвладною стає природа, тим більше несподіванок зустрічається на шляху.
Зовсім недавно землянам пощастило побачити загадкове й прекрасне полотно Всесвіту з борту космічного корабля та з Місяця.
Незабаром ракети полетять на зближення із Сонцем, космічні пристрої допоможуть вивчати астероїди й комети, брати проби їх хімічного складу, робити аналізи та передавати їх результати на Землю. Побувавши на Місяці, людина помандрує на інші планети. Населені орбітальні станції досліджуватимуть ближній космос, здійснюватимуть медичні, біологічні, інженерно-технічні випробування.
І мені дуже хотілося б, щоб у дослідженні Всесвіту брала активнішу участь і моя країна. Як відомо, сьогодні Україна співпрацює з багатьма державами світу у галузі космонавтики та ракетобудування, досягають значних успіхів ракетно-космічні конструкторські бюро й обсерваторії. Напевно, можна вірити, що українські вчені зроблять вагомий внесок у освоєння Всесвіту, відкриють нові джерела одержання енергії, сконструюють космічні апарати, які зможуть літати до зірок далеко за межі нашої галактики.
Космонавтика, на мою думку, найперспективніша і відносно молода наукова галузь. Адже дуже цікаво: що там у Всесвіті, які загадки таїть Галактика? Людина хоче дізнатися більше про інші планети, про життя на них. Не таємниця і те, що через деякий час усім мешканцям Землі буде тісно на нашій планеті - і, можливо, нам потрібно буде осягнути нові простори для помешкання. А зараз ми робимо перші кроки в освоєнні космічного простору, опираючись на наукові праці та дослідження наших співвітчизників: С. Корольова, П. Поповича, Л. Каденюка. Різноманітні конструкторські бюро, за завданням уряду України, розробляють проекти та плани наукових досліджень, вдосконалюють уже відомі конструкції літальних апаратів.
Багато чого вже відомо: ми можемо розробити моніторинг погодних умов, за допомогою штучних супутників здійснюємо трансляцію, знаємо реакцію людського організму в умовах невагомості.
Існує багато таємниць: як у космосі будуть почувати себе звичайні люди, чи мешкає хтось на інших планетах, як там розвинено цивілізацію, чи захочуть космічні істоти з нами спілкуватися? Запитання, запитання... Я вірю, з часом ми знайдемо на них відповіді, адже наука і прогрес не стоять на місці.

Переглядів: 638 | Додав: nata | Рейтинг: 0.0/0